Nicki Minaj: Vaksinat kundër Covid shkaktojnë “testikuj të fryra”

Vaksinat kundër COVID shkaktojnë “testikuj të fryra” shkruan në Twitter Nicki Minaj.


Reperja amerikane Nicki Minaj pretendoi se vaksina COVID-19 kishte shkaktuar impotencë dhe organe gjenitale të fryra tek një mik i familjes, përcjellë Gazeta Online “Reporteri.net“.

Një postim në Twitter në lidhje me testikujt e fryrë është bërë episodi i fundit në një paradë dezinformimi në lidhje me pandeminë e koronavirusit në mediat sociale pasi reperja amerikane Nicki Minaj pretendoi se vaksina COVID-19 kishte shkaktuar impotencë dhe organe gjenitale të fryra te një mik i familjes.

Ekspertët thanë për “Euronews Next” se ato simptoma nuk ishin efekte anësore të vaksinave.

“Kushëriri im në Trinidad nuk do ta marrë vaksinën pasi shoku i tij e mori dhe u bë i pafuqishëm”, tha Minaj para 22.6 milionë ndjekësve të saj.

“Testikujt e tij u ënjtën. Miku i tij ishte disa javë larg martesës, tani vajza e anuloi dasmën. Kështu që vetëm lutuni dhe sigurohuni që të jeni të kënaqur me vendimin tuaj, jo me ngacmim”, shkroi ajo.

Të martën vonë, shefi mjekësor i Anglisë, Chris Whitty iu përgjigj një pyetjeje në lidhje me postimin e Minaj, duke folur në një konferencë shtypi për COVID-19.

“Ka një numër mitesh që fluturojnë përreth, disa prej të cilave janë thjesht qesharake dhe disa prej të cilave janë krijuar qartë vetëm për të trembur të tjerët. Kjo ndodh të jetë një prej tyre. Kjo është e pavërtetë”.

Në mars Twitter filloi të aplikonte etiketa paralajmëruese për postimet që mund të përmbajnë dezinformata në lidhje me COVID-19. Por asnjë etiketë e tillë nuk është aplikuar në postimin e Minaj.

Agjencia Evropiane e Barnave (EMA), e cila rregullon vaksinat COVID-19 dhe gjurmon efektet anësore të goditjeve, i tha Euronews Next se nuk kishte gjasa që një goditje për virusin të shkaktonte shqetësimin e burrit.

“Ngjarja e përshkruar në postimin që përmendët nuk është një efekt anësor i njohur i vaksinave COVID-19”, tha një zëdhënës i EMA.

Sipas Qendrave të Shteteve të Bashkuara për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC), “asnjë provë nuk tregon se ndonjë vaksinë, përfshirë vaksinat COVID-19, shkaktojnë probleme të pjellorisë mashkullore.
/Reporteri.net/